ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
وفاداری رفتاری behavioral Loyalty از تکرار خرید از یک رده محصول به دلیل تعلق خاطر مشتری ها نسبت به برند است. پاسخ به پرسش " به چه میزان مشتری ها یک برند را خریداری می کنند و در هر بار ، حجم خرید آنها چقدر است؟ " نشان دهنده وضعیت این شاخص در سازمان است. برای دستیابی به نتایج مالی و افزایش سود، برند باید بتواند تعداد دفعات و حجم خرید مشتری ها را افزایش دهد.
#دیجی_کالا