ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
در مورد بسیاری از برندها سوْال کلیدی این نیست که آیا مصرف کنندگان می توانند برند را به خاطر آورند یا نه ، بلکه سوْال اصلی این است که مصرف کنندگان کجاها و چه زمانی به آن برند فکر می کنند و چند بار آن را به خاطر می آورند؟
بسیاری از برندها و محصولات در موقعیت های استفاده فراموش میشوند. افزایش سطح برجستگی salience برند در چنین شرایطی می تواند به افزایش مصرف منجر شده و حجم فروش را افزایش دهد.
#دیجی_کالا