مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش
مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش

#برندینگ

در مورد بسیاری از برندها سوْال کلیدی این نیست که آیا مصرف کنندگان می توانند برند را به خاطر آورند یا نه ، بلکه سوْال اصلی این است که مصرف کنندگان کجاها و چه زمانی به آن برند فکر می کنند و چند بار آن را به خاطر می آورند؟

بسیاری از برندها و محصولات در موقعیت های استفاده فراموش میشوند. افزایش سطح برجستگی salience برند در چنین شرایطی می تواند به افزایش مصرف منجر شده و حجم فروش را افزایش دهد.

Http://t.me/medoos_room

#دیجی_کالا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.