ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
برند شرکتی تنها به معنای هویت برند برای سازمانها نیست بلکه نمایانگر ارزشهای اصلی ،اخلاقی، پیشنهاد ارزشی که سازمان در رابطه با کسبوکار و مشتریانش به آن متعهد بوده است.برند سازمان تا حد زیادی سفیر فرهنگ و سیستم ارزشی سازمان و شهرت آن است.
ارزش برند یا اندازه برند سازمان در قالب میزان ارتباط آن با مشتریان خویش ارزیابی میشود، پیشنهاد ارزشی برای مشتریان مانند ارزش ادراکشده توسط سرمایهگذاران است. تمایلات بازار سهام شاید انعکاسی از تصویر برند و ارزش برند یک سازمان بزرگ باشد. تا آنجا که به سرمایهگذاران مربوط است، آنها عملکرد شرکت را علاوه بر ترازنامه در قالب ارزش برند نیز میسنجند. کارشناسان صنعت مدلی برای سنجش ارزش ویژه برند یک سازمان و همچنین اندازهگیری ارزش برند از نگاه سرمایهگذاران و غیره ایجاد کردهاند.
حفظ ارزش درونی برند و تصویر برند با مدیریت سازمان آمیخته است. ایجاد و ارائه تجربه ارزش برند یک فعالیت است که شامل کل سازمان از جمله تمام فرآیندهای کسبوکار و کارکنان سازمان است.
#دیجی_کالا