ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
با عنایت به داشتن تجربه قوی در زمینه بین الملل، خدمات تحقیقات بازاریابی کاربردی و قابل اجرا به شرکت های مختلف جهت بهبود و گسترش بازار در داخل و خارج از کشور ارائه می نماید. برخی از این زمینه ها به صورت زیر می باشند :
- تحلیل بازار کشور هدف و شناسایی مزیت ها و پتانسیل های صادراتی آن جهت ورود به بازار
- تحلیل و شناسایی مشتری های بالقوه در کشور هدف پس از تحقیقات کامل در بازارهای کشورهای مورد نظر
- تحلیل و آنالیز اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی کالا و خدمات در بازار هدف
- بررسی رفتار مصرف کننده در کشور هدف
- بررسی و تحلیل قوانین و مقررات داخلی کشور هدف
- تحلیل و آنالیز #SWOT کالای مورد نظر
- بررسی و شناسایی استانداردهای مورد نیاز صدور کالا و خدمات و بازرسی های مرتبط
- بررسی و آنالیز شیوه های حمل تا گمرک ، ترخیص کالا در کشور هدف و حمل تا بازار هدف
- بررسی و تحلیل بهینه ترین کانال های انتقال و تعرفه های گمرکی
- بررسی،شناسایی و تحلیل تجارت متقابل کالا و خدمات
- بررسی شیوه های پرداخت و تعاملات مالی و هزینه های وابسته
- آنالیز قیمت تمام شده صادراتی کالا و خدمات
- شناسایی تجار و کانال های فروش کشور هدف
- ایجاد همکاری های مشترک با تجار و خریداران در کشور هدف
- برندسازی کالا و خدمات و شیوه های تبلیغات در کشور هدف
- مدیریت و برگزاری نمایشگاه و نشست های تخصصی در کشور هدف
- ارائه راهکارهای اثربخش شرکت در نمایشگاه جهت جذب مشتریان
- تهیه اسناد و مدارک بازرگانی و حمل کالا
- ارسال کالا
در صورت تمایل، شما میتوانید ارتباط برقرار نموده و از مشاوره های بازاریابی بین الملل راه گشا در راستای فرایندهای صادراتی بهره مند گردید.
Mahdi khalili
#موفقیت_شما_زنده_خواهد_ماند.