ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
هرگز توسعه و بهبود #برند خود را متوقف نکنید.
رقبا همواره درصدد افزودن قابلیت ها و خدماتی بر محصولات شان هستند تا از این طریق برند شما را تضعیف کنند.
نقطه قوت برند، بر مبنای عملکرد آن بِنَا می شود نه براساس ارتقاب فروش آن.
یک برند ابتدا توسط شهرت و تبلیغات تجاری ساخته و شکل می گیرد و نهایتا توسط عملکرد خود پابرجا می ماند.
Http://mahdikhalili.blogsky.com
@mkhalili_channel