مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش
مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش

تجربه موفق در بازاریابی بین الملل و صادرات

 شرکتی که تنها در #بازار_داخلی #مهارت_بازاریابی_و_فروش داشته باشد در نهایت آن را نیز از دست خواهد داد. رقبای قوی خارجی به طور اجتناب ناپذیری خواهند آمد و شرکت شما را به چالش خواهند کشید. 

کسب و کار بدون مرز یکی از بهترین مسیرهای رشد هر شرکت است که در سطح منطقه و یا در سطح جهان فعالیت نمایند. اما در ایران  بخشی از  مدیران شرکت های تولیدی از خروج محصولشان  از کشور  تردید دارند؛ که شاید  ناشی از   اختلاف در زبان، اختلاف در فرهنگ، کاهش نرخ ارزها و … باشد. 

طی یک فرایند بازاریابی بین الملل و صادراتی تمام مشکلات پیش روی هر خدمت و یا محصول صادراتی را #ممیزی میشود و راه کارهایی موفق را در هر یک از روش های صادراتی عرضه میشود که در شرکت های تولیدی و خدماتی متفاوتی آن را بکار گماشته ام.

برخی از این روش ها عبارتند از :

 

1. صادرات غیرمستقیم  با سیستم های پیشرفته 

2. صادرات فعال با استفاده از توزیع کنندگان در دیگر کشورها

3. افتتاح دفاتر فروش در خارج از کشور ایران

 در مرحله بعد اقداماتی بمنظور کنترل راهبردی با هدف استاندارد نمودن برنامه ریزی جهانی و فرایندهای تصمیم گیری صورت می پذیرد که بخشی از آنها فعالیتها شامل: 

1.  اخذ اطلاعات آماری و تحقیقات بازار و بازاریابی بین الملل قابل اعتماد در خصوص بازار جدید

2.  تعاریف رفتار مصرف کنندگان بازارهای هدف

3.  تطبیق محصول و یا آمیخته بازاریابی

4.  ارائه خدمات کافی

5.  یافتن شرکای راهبردی (استراتژیک) مناسب

#سرعت_دهی_توسعه_محصول و صادرات یک محصول و یا خدمت می تواند بسیار سریع و با هزینه کمتری صورت پذیرد.

در صورت تمایل، شما  میتوانید ارتباط برقرار نموده و از مشاوره های بازاریابی بین الملل راه گشا در راستای فرایندهای صادراتی بهره مند گردید.

Mahdi khalili

#موفقیت_شما_زنده_خواهد_ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.