مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش
مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش

بازاریابی بین المللی ، توسعه بازار، توسعه محصول، برند سازی ، صادرات : راهبری مهندس مهدی خلیلی

 در بازاریابی بین المللی ، شناسائی و اولویت بندی بازارهای  هدف یک کالا حائز اهمیت است و این هدفگذاری  بر اساس پتانسیل های کالای صادراتی  و کشور مقصد  قابل تشخیص است. و از طرفی  ضرورت  تدوین استراتژیهای دقیق و همه جانبه  بازاریابی صادرات شامل چگونگی ورود به بازار، جایگاه یابی در کشور هدف ، محصول و برندینگ، قیمت گذاری، تأمین و ترویج ؛ لازم است تا مد نظر قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.