مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش
مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش

وعده برند: قدرت عمل به قول

زمانی که شما به ولوو فکر می کنید چه چیزی به ذهن تان می آید؟ اگر از اکثر مردم این سؤال را بپرسید، پاسخ می دهند “ایمنی” به ذهن شان می آید. ایمنی ارزشی است که برند Volvo چندین دهه روی آن تمرکز کرده است و واقعا برای آنها مناسب است. برندهای کمی هستند که آنها را با چنین ارزش ژرفی بشناسند. اما نکته دیگری در مورد رابطه ولوو با ایمنی وجود دارد که آن را به اصل ضروری برای این برند تبدیل کرده است.

 

 

   وعده برند چیزی بیش از یک شعار است

ایمنی به خوبی برای ولوو جواب داده است. چون وعده برند است که چیزی بیش از یک شعار می باشد. ایمنی وعده برند ولوو به مشتریان خود است، وعده ای که مشتریان آن می دانند ولوو به آن وفادار است. به ویژه، ولوو متعهد شده است که با اتومبیل های آنها نسبت به اتومبیل های دیگر، موقع بروز یک تصادف شانس بیشتری برای زنده ماندن دارید. و بارها و بارها این وعده آنها درست از آب درآمده است. حتی با پیشرفت مهندسی و فن آوری که سبب ارتقاء رتبه بندی ایمنی دیگر تولید کنندگان خودرو شد، ولوو همچنان به گسترش داخلی و خارجی وعده خود ادامه می دهد. ثبات ولوو در ارائه وعده برند خود، اجازه مالکیت بر مفهوم ایمنی حتی فراتر از صنعت خودرو به آن داده است. می توان سوال قبلی را به این شکل مطرح کرد: وقتی به موضوع ایمنی فکر می کنید، چه برندی به ذهن شما می آید؟ اغلب مصرف کنندگان پاسخ خواهند داد: “ولوو”. نگاهی به برخی دیگر از وعده های برند قابل توجه بیندازید که شرکت پشت آنها را تعریف می کند:

·فدرال اکسپرس: ” وقتی قطعاً و یقیناً باید شبانه آنجا باشید. “

·BMW : “ماشین نهایی سواری “

·والمارت: ” پول خود را پس انداز کنید تا بهتر زندگی کنید. “

·نایک: ” الهام بخشی و نوآوری برای تمام ورزشکاران جهان

وعده برند شما تعهد شما به مشتریانتان است

به این علت ایمنی وعده برند قوی است که این وعده ولوو را به مخاطبان هدف خود به روش موجز و قانع کننده ای متصل می کند. وعده برند خوب، لینک شهودی بین استراتژی برند شما و مشتریان شماست. داشتن یک استراتژی برند با پیام هنرمندانه فوق العاده است، اما تا زمانی که شما تعهد واقعی به مشتریان خود ندهید، ارتباط نهایی و مهمی ایجاد نکرده اید. این تعهد در اشکال مختلف شعار، انتقال پیام، تبلیغات، رسانه های اجتماعی، و غیره بیان می شود. می توان آن را به صراحت بیان یا بطور ضمنی بیان کرد. وعده برند صریح و روشن بیان مستقیمی نسبت به وعده برند ضمنی دارد، اما مهم است به خاطر داشته باشید: هر چه وعده برند شما صریح تر باشد، انتظارات بیشتری را برآورده می سازد.

 

منبع : http://brandabout.ir/%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D9%88%D9%84/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.