مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش
مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

مهــــــــــدی خلیــــــــــــــلی

صادرات | بازاریابی بین المللی | فروش

نحوه مذاکره در مورد پرداخت در مصاحبه:مهدی خلیلی

نحوه مذاکره در مورد پرداخت در مصاحبه

هنگام بررسی نحوه مذاکره در مورد پرداخت در مصاحبه یا سایر زمینه های استخدام، مهم است که سعی کنید تعادل مناسبی بین هدف گذاری بالا و معقول بودن ایجاد کنید. نحوه مذاکره درباره حقوق، بحث درباره حقوق در محل کار، نحوه درخواست افزایش حقوق، مذاکرات حقوق

آیا نمی‌دانید که چگونه می‌توان در مصاحبه یا نوع دیگری از مذاکره استخدام، در مورد پرداخت دستمزد مذاکره کرد؟ توسعه انتظارات حقوق واقعی از طریق تحقیق دقیق جنبه کلیدی این فرآیند است. در اینجا دهید تا یک مثال را در مورد نحوه مذاکره پرداخت تجزیه و تحلیل می کنیم.

 

 نوشته‌های نویسنده جودی بلوم بیش از نیم قرن است که مورد علاقه بوده است. کتاب‌های او برای کودکان و نوجوانان، از جمله مجموعه فاج، آیا تو خدا هستی؟ این من هستم، مارگارت، و برای همیشه، طرفداران پرشوری را در نسل‌های مختلف به خود جذب کرده‌اند، تا حد زیادی به لطف درک دقیق بلوم از جوانان و نگرانی‌های آنها.

اما با وجود خوانندگان ماندگار، بلوم هنگام تلاش برای فروش نسخه‌های اقتباسی از کتاب‌هایش به هالیوود با موانعی روبرو شد. جلسات، فیلمنامه‌ها و پروژه‌ها به طور مکرر از بین می‌رفتند. خرابی های ارتباطی رایج بود. معدود تولیداتی که به تلویزیون و سینما راه یافتند نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

در سال‌های قبل از همه‌گیری، بلوم یک مامور جدید به نام جیل گیلت را به دست آورد که مصمم بود همه چیز را تغییر دهد. نیکول اسپرلینگ در پروفایل بلوم در نیویورک تایمز گزارش داد که ژیلت یک «طرح بزرگ» طراحی کرد که برای دوران استریم ساخته شده بود: «یک مجموعه کامل در نتفلیکس یا هولو به کتاب‌شناسی گسترده خانم بلوم اختصاص داده شده است»

«همه علاقه مند بودند. ژیلت به تایمز گفت: همه می خواستند کارهای او را انجام دهند. و وقتی تصمیم گیرندگان پرسیدند که بلوم منتظر چه نوع پرداختی است، ژیلت پاسخ داد: «میلیون‌ها، میلیون‌ها دلار». ژیلت می گوید: «این جیرجیرک بود».

"من خیلی رفیع بودم."

یک رویکرد تکه تکه

ژیلت که متوجه شد جاه طلبی های خود را خیلی بالا گذاشته است، کاهش یافت و رویکرد جدیدی را امتحان کرد. به گزارش تایمز، این تلاش به جای هدف گذاری برای انفجار محتوای جودی بلوم، تبدیل به یک «تبصره ی تکه تکه» شد. «یک ایمیل پرشور اینجا. یک ملاقات اتفاقی در آنجا.»

برای چندین دهه، بلوم تمایلی به اقتباس از محبوب ترین کتابش، «آیا آنجا هستی خدا» نداشت؟ من هستم، مارگارت. داستان مبارزات مارگارت سایمون دانش‌آموز کلاس ششم با ایمان و دوران نوجوانی خود، کلاسیک 1970، برای دهه‌ها سنگ محک برای دختران جوان بوده است. بلوم به وضوح فهمید که اگر کتاب به درستی اقتباس نشود، نسخه فیلم می تواند بسیاری را ناامید کند.

به گزارش تایمز، اما پس از اینکه کلی فرمون کریگ، فیلمساز، «ایمیلی پرشور» برای او فرستاد و به همراه جیمز ال. بروکس، تهیه کننده کهنه کار، از خانه بلوم در کی وست، فلوریدا دیدن کرد، تصمیم گرفت زمان آن فرا رسیده است. مطمئناً به کریگ کمک کرد که او فیلمی تحسین برانگیز در مورد یک دختر نوجوان به نام «لبه هفده» را نوشته و کارگردانی کرد.


آهسته و پیوسته مسابقه را میبرد

اکنون رویکرد پر زحمت برای معامله در حال به ثمر نشستن است. نسخه کریگ از آیا تو آنجا هستی خدا؟ من هستم، مارگارت. و همچنین یک مستند درباره نویسنده، جودی بلوم برای همیشه، هر دو در آوریل 2023 منتشر شدند که مورد تحسین منتقدان و مردم قرار گرفت. نسخه‌هایی از کتاب‌های Summer Sisters، Superfudge و Forever بلوم نیز در دست ساخت هستند. به نظر می رسد رنسانس جودی بلوم در راه است.

بلوم، که در دهه هشتاد زندگی خود است، به تایمز گفت: "یکی به من می گفت، "فقط صبر کن تا همه این بچه هایی که با تو بزرگ شده اند به آن موقعیت های قدرت در هالیوود برسند - خواهی دید. البته همین اتفاق افتاد. و خوشحالم که هنوز اینجا هستم تا آن را ببینم.»

نحوه پرداخت در مصاحبه و فراتر از آن

مذاکرات اخیر برای انطباق کتاب‌های بلوم، درس‌هایی در مورد نحوه مذاکره در مورد پرداخت در مصاحبه و همچنین مذاکرات فروش به طور کلی ارائه می‌دهد.


اول، داستان به ما یادآوری می کند که مهم نیست کارفرما یا خریدار چقدر مشتاق شما، محصولات یا خدمات شما باشد، ملاحظات عملی بر ذهن آنها سنگینی می کند. معامله گران هالیوود ممکن است از انتخاب کتاب های Blume به دلیل کیفیت بالا و محبوبیت پایدار هیجان زده شده باشند. در همان زمان، استودیوها و استریمرها تمایلی به انجام یک قمار بزرگ مالی به یکباره نداشتند. در تجارت، یک سری مذاکرات ممکن است برای خریداران جذاب تر از یک معامله بزرگ باشد، بنابراین پیشنهاد خود را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید.

بنابراین، چگونه می توان در مصاحبه با پرداخت دستمزد مذاکره کرد؟ قبل از ارائه یا پاسخ به یک پیشنهاد، تحقیق کنید که افراد با تجربه مشابه برای کار مشابه چه حقوقی دریافت می کنند. علاوه بر این، به سلامت اقتصادی سازمان و صنعت نیز توجه کنید. عامل در وضعیت کل اقتصاد نیز هست. اگرچه ممکن است به نظر کاندیدای عالی برای یک شغل باشید، اما این بدان معنا نیست که کارفرما در صورت سخت یا نامطمئن بودن، آماده ریسک مالی قابل توجهی برای استخدام شما خواهد بود.

شما هنوز هم می توانید دستمزدی را در بالاترین حد معمول برای موقعیت خود هدف بگیرید. با این حال، شما باید آماده باشید که نه تنها در مورد پرداخت، بلکه در مورد سایر موضوعاتی که برای شما و کارفرمای احتمالی شما مهم است، مذاکره کنید. با انجام این کار، می توانید در جهت اطمینان از اینکه هر دو طرف از توافق نهایی بسیار راضی هستند کار کنید - و کار خود را از پایه محکم شروع کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.